Comunicat de la CUP de Sant Sadurní arran dels atacs i pintades feixistes

La CUP de Sant Sadurní vol denunciar l’atac feixista que ha patit recentment el Bar Tabalots, lloc de reunió habitual de militants i simpatitzants de l’esquerra independentista de la vila. Des de la CUP condemnem enèrgicament aquest tipus d’agressions per part dels feixistes i ens solidaritzem amb els propietaris del bar Tabalots. De la mateixa manera volem expressar la nostra preocupació per la creixent activitat del feixisme a Sant Sadurní amb pintades espanyolistes, racistes i homòfobes. També volem denunciar la constant aparició d’esvàstiques i altres símbols feixistes a sobre dels murals realitzats per l’esquerra independentista en els darrers anys i les amenaces que han patit els militants i simpatitzants independentistes.

Des de la CUP considerem preocupant l’augment de la presència del feixisme als nostres carrers i animem al poble de Sant Sadurní a organitzar-se per plantar-li cara.

CONTRA EL FEIXISME NI UN PAS ENRERE!