Comunicat de la CUP respecte la presentació del Casal Popular de Sant Sadurní

Des de la CUP de Sant Sadurní volem donar la benvinguda al Casal Popular de Sant Sadurní i volem felicitar el Grup Promotor per la feina feta fins ara i per l’èxit d’assistència de la presentació.

Des de la CUP celebrem la iniciativa d’impulsar un Casal Popular com a espai al servei dels moviments socials, del teixit associatiu i de l’independentisme d’esquerres, i entenem que el casal pot ser un punt de trobada entre tots aquests sectors de la unitat popular.

Per això, animem a totes i tots els simpatitzants de la CUP a donar suport a aquesta iniciativa i a fer-se soci/es, i evidentment, a participar activament en les activitats i actes que es vagin realitzant a partir d’ara per finançar o donar a conèixer la iniciativa del Casal Popular de Sant Sadurní.

Entre totes ho farem possible. Per un casal del poble i per al poble!

*Ompliu la butlleta d’inscripció i feu-la arribar al Grup Promotor o deixeu-la a la bústia número 0,24 del Casal d’Entitats (CP Sant Sadurní). La butlleta la podeu descarregar a l'arxiu adjunt a peu de pàgina.

*Per contactar amb el grup promotor del Casal Popular de Sant Sadurní: [email protected]