Oposició constructiva i lluita per a complir els eixos del programa electoral

Seguint el que va anunciar durant la campanya electoral, la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Sant Sadurní d’Anoia ha decidit en assemblea oberta que dedicarà la propera legislatura a fer una oposició constructiva i a treballar per a aconseguir els principals punts del seu programa electoral: democràcia participativa, justícia i drets socials i construcció nacional des del municipalisme.

Durant l’assemblea oberta celebrada dimecres al vespre, la formació sadurninenca ha explicat com s’han desenvolupat les reunions que han tingut aquesta setmana amb CiU, ERC i ICV. Els assistents han reafirmat la intenció de la CUP de no formar part del govern municipal que es constituirà el proper 13 de maig. Totes les veus de l’assemblea han ratificat l’objectiu de dedicar els quatre anys de la legislatura a crear polítiques basades en construir estructures municipals que permetin obrir les institucions als ciutadans i afavorir les iniciatives socials.

En acabar la trobada, la formació ha recordat que qualsevol sadurninenc o sadurninenca que vulgui posar-se en contacte amb la CUP, pot fer-ho a través de les seves xarxes socials i al mail [email protected].

Democràcia directa, justícia social i construcció nacional. Els 3 eixos del programa.