Com puc participar a la CUP?

Per contactar amb una assemblea local només has d'anar a l'apartat de participació de la nostre web i anar al seu portal web. En cas de no trobar-la o de que no hi hagi una assemblea local al municipi que busquis, t'hauràs de dirigir al contacte de la CUP Nacional.

Assemblees locals

La Candidatura d'Unitat Popular es basa en la participació democràtica de totes les persones que hi formen part i que prenen partit en diferents lluites del seu entorn. Per aquest motiu s'organitzen en Assemblees Locals i cada militant o simpatitzant s'adscriu necessàriament a una d'elles. Les AL són les que treballen les línies generals de l'organització nacional i, a nivell local, treballen per construir la unitat popular i l'alternativa.

Si vols contactar directament amb l'assemblea que tinguis més a prop, cerca-la al mapa i fes clic al nom de la població per obrir el seu espai web. En el cas de les pàgines cup.cat, a la part inferior dreta, hi trobaràs un enllaç al seu formulari de contacte.

Les diferents Assemblees Locals que formen la CUP s'agrupen en Assemblees Territorials repartides geogràficament pels Països Catalans:

Alt TerBaix Llobregat
BarcelonaCamp de Tarragona
Catalunya CentralMaresme-Barcelonès Nord
Nord-orientalPaís Valencià
PenedèsPonent-Pirineus
Terres de l'EbreVallès Occidental
Vallès Oriental-Baix Montseny

També hi tenim presència:
Catalunya NordIlles Balears
CUP Exterior (residents fora dels Països Catalans)

Contacta amb nosaltres

Pots enviar-nos un correu electrònic des de la nostra pàgina de contacte.

Contacta

Xarxes socials