Posicionament de la CUP davant l'exigència de la delegació del govern espanyol de penjar la bandera espanyola a l'Ajuntament.

La CUP de Sant Sadurní en conèixer que la delegada del govern espanyol Maria de los Llanos de Luna exigeix a l’ajuntament de Sant Sadurní que faci onejar la bandera espanyola a la façana de l’ajuntament volem expressar la nostra indignació i el nostre rebuig contundent a aquesta imposició.

Des de la CUP entenem que la bandera espanyola és una bandera imposada per un estat  que  nega  el  dret  a  l’autodeterminació  dels  Països  Catalans.  De  la mateixa  manera  entenem  que  els  sadurninencs  i  sadurninenques  hem expressat  en  reiterades  ocasions  que  la  bandera  espanyola  no  ens representa i que per tant no la volem a la façana del nostre ajuntament. La  CUP  exigeix  a  l’ajuntament  que  sigui  coherent  amb  les  resolucions aprovades al ple per les quals Sant Sadurní forma part de l’Associació de Municipis  per  la  Independència  i  que desobeeixi,  tal  i  com han fet  altres ajuntaments,  les  sentències  i  demandes  absurdes  de  la  delegació  del govern  que  només  responen  a  una  voluntat  d’imposició  i  no  pas  a  la voluntat majoritària dels sadurninencs i sadurninenques. Entenem que la demanda de la delegació del  govern instant a penjar labandera espanyola respon a una voluntat política d’imposar una simbologia espanyolista en un espiral de confrontació en el marc de l’actual conflicte nacional. Des de la CUP no ens fa por afrontar el conflicte i no el defugim, i per això no entenem la resposta que davant d’aquesta imposició, ha donat un  partit  independentista  com ERC,  que  ha  manifestat  que  assumeix  la decisió  de  la  delegació  del  govern.  Des  de  la  CUP  instem  al  nostre ajuntament  i,  concretament als partits  sobiranistes representats al  ple,  a mantenir-se  ferms i  a  desobeir  les  imposicions  de l’estat  i  a  posar-se al costat de la voluntat majoritària del nostre poble.

FORA LA BANDERA ESPANYOLA DELS AJUNTAMENTS CATALANS!

CONTRA  LES  IMPOSICIONS  DE  L’ESTAT  ESPANYOL:  DESOBEDIÈNCIA! INDEPENDÈNCIA!  PAÏSOS CATALANS!