Quim Arrufat, a l’acte central de la CUP de Sant Sadurní d’Anoia

El passat dissabte 17 de novembre al Casal d’Entitats de Sant Sadurní d’Anoia va tenir lloc l’acte central de campanya de la CUP – Alternativa d’Esquerres de Sant Sadurní d’Anoia.

L’acte, que arrencà a les 20 h i comptà amb la presència d’unes 60 persones, s’inicià amb el passi de l’espot de campanya que du per títol És l’hora del poble i que compta amb la intervenció de diverses regidores i regidors de la CUP i que reflecteix la feina de les candidatures en els Ajuntaments als quals té representació. Tot seguit, intervingué un membre del nucli sadurninenc de la CUP, que atorgà al públic, de forma clara, arguments pels quals s’havia de donar suport a la CUP – AE. Aquesta intervenció donà pas al vídeo SOM UNITAT POPULAR, resultat d’una campanya de suport a la CUP – AE impulsada des de diversos sectors relacionats amb l’art, la cultura i el món intel·lectual. Després del vídeo, intervingué el convidat vilanoví, i número 3 de la llista de la CUP – AE per Barcelona, Quim Arrufat, que, fent un repàs de la situació politico-social en què es troba la població dels Països Catalans, es referí d’una banda a la implantació del sistema actual, considerat democràtic, resultat de la “transacció” que va significar la transició espanyola i, de l’altra, a la impunitat amb què viuen els culpables d’aquesta estafa que ens venen amb el nom de crisi. La seva intervenció va culminar emplaçant a tothom a donar suport a la CUP – AE tenint en compte la necessitat d’alternatives capaces de transmetre radicalitat democràtica a una cambra, com és el parlament, tan mancada de transparència.

L’acte va acabar amb una copa de cava per a tothom, un cava, per cert, etiquetat per la CUP, i que s’estrenà aquell mateix dissabte.

Sant Sadurní d’Anoia, 19 de novembre de 2012