“Som més que una veu crítica. L’objectiu és guanyar”

La CUP de Sant Sadurní ha deixat clar al ple d’investidura que treballaran durant la vigent legislatura per a fer una oposició crítica i constructiva. L’acte celebrat dissabte a La Fassina, ha servit a la formació sadurninenca per a plantejar els seus objectius basats en la lluita per a combatre la triple crisi actual: la pèrdua dels valors democràtics, les polítiques capitalistes i l’ofec nacional. El regidor Jordi Pujol Lizana ha defensat que la CUP és un projecte a llarg termini que ha arribat per quedar-se a Sant Sadurní.

Amb samarretes en suport les vaguistes de Movistar, els dos representants al consistori de la CUP sadurninenca, han mostrat la ferma voluntat de treballar des de l’oposició per a integrar el discurs social amb el rupturista. “Vincular la lluita social amb l’emancipació del nostre país és la nostra fita a nivell municipal i nacional” ha apuntat Pujol. Les majories d’esquerra i independentistes no coincideixen amb les mateixes formacions polítiques. És per això, que la candidatura d’unitat popular es presenta com una força per a encaixar les dues posicions. Pujol ha afirmat: “Volem estirar als altres partits cap a postures rupturistes per a la construcció nacional i de defensa clara dels drets socials i la igualtat”. La CUP sadurninenca també ha volgut fer una comparativa amb la darrera legislatura i ha defensat que amb l’entrada de dues formacions noves (CUP i ICV) el ple és molt més plural i representatiu. Per acabar el discurs, la formació ha definit el seu treball com a un projecte a llarg termini que comença a construir-se a l’Ajuntament, però que també seguirà fent-ho al carrer com fins ara.

El nostre treball és un projecte a llarg termini que comença a construir-se a l’Ajuntament, però que també seguirà fent-ho al carrer com fins ara